Форма:
from tkinter import*
root = Tk()
root.geometry('500x500')
Напис:
Ім'я = Label(root, text = 'Hello, World!', font = 'Arial 18')
Ім'я.pack()
Поле для введення:
Ім'я = Entry(root, font = 'Arial 16')
Ім'я.pack()
Кнопка:
Ім'я = Button(root, text = 'ok', width = 10, height = 1, font = 'Arial 16',command=Ім'я_click)
Ім'я.pack()
або Ім'я.place(x=10, y=10, width = 10, height = 10)
Вікно повідомлення:
from tkinter import messagebox
messagebox.showinfo(заголовок, текст)
Підключення нестандартних математичних дій from math import*
Подія
Виведення даних в Entry:
def Ім'я_click():
a=float(e1.get())
e2.delete(0, END)
e2.insert(0, str(a**3))
Виведення даних в Label:
def Ім'я_click():
a=float(e1.get())
b=a**3
Ім'я ['text']=b
Виведення даних у вікні повідомлення:
def Ім'я_click():
a=float(e1.get())
b=a**3
messagebox.showinfo('заголовок', b)
Елементи вибору. Перемикачі
Команда створення такої змінної має вигляд:
var = IntVar()
<ім'я перемикача> = Radiobutton(text = <текст підпису>, variable =<назва змінної>, value = <значення змінної>)
Елементи вибору. Прапорці
Кожний об’єкт класу Checkbutton повинен мати свою змінну — екземпляр класу IntVar():
cb_var = IntVar()
cb_var.set(0)
сb = Checkbutton(text = "<підпис>", variable = cb_var, onvalue = 1, offvalue = 0)
Шкала вибору
var=DoubleVar()
Ім'я = Scale(root, orient=HORIZONTAL,length=300, from_=0, to=100, tickinterval=10, resolution=5, variable=var)
Ім'я.pack()
root.mainloop()